2007. szeptember 24., hétfő

Megnéztem és megcsodáltam a Balatont...



Kirándulni voltam Balatonfüreden és Veszprémben! Egy nagyon kedves "netes" Barátnőm meghívására, invitálására elmentem megcsodálni a Balatont. Nagyon lenyűgöző látvány volt, és sok szép élménnyel jöttem haza! Szép tiszta, selymes vize mindig más arcot mutat. Hajóztunk Tihanyba és közben beborult az ég, és a víz nagyon szép zöld és szürkés színrűre változott. Mikor kikötöttünk már ismét sütött a nap és akkor újra ezüstösen csillogott. Én már régen járta a Bfüreden, nagyon szép lett! Kiállításon is voltunk és sokat sétáltunk. Délután még  volt időnk és megmutatta nekem Veszprémet, ahol még csak átutaztam eddig... nagyon szép dimbes-dombos kis város!
(Itt megnézhetők a képek!)  http://zsuzsa.kinszler.hu/2007_Balaton/

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szepek a kepek es biztosan szep elmeny lehetett.
    üdv.mamili

    VálaszTörlés
  2. A Balatonon sose voltam, köszi hogy elém varázsoltad!

    VálaszTörlés
  3. Most tudok reagálni csak! Örülök, hogy sikerült eljutnod, s hogy jól éreztétek magatokat :)
    (Bár szerintem a Balaton mellett csak jól érezheti magát az ember! ) :D

    VálaszTörlés
  4. Pünkösdhétfőn is megnéztük a Balatont. Családi kirándulás volt,
    Keszthelyen jártunk. Nagyon szép idő volt, jól éreztük magunkat.

    VálaszTörlés
  5. Május végén én is voltam Balatonfüreden és Tihanyban is! Nagyon tetszett! Valóban szép!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is csodálatos, a Tagore sétányon és a mólón, a centrumban jártunk mi is. Egy szép kiállításra is maradt idő, na meg egy hajókázás Tihanyba.
    Remélem, az idén is eljutok még egyszer...
    (Családommal voltunk Keszthelyen 1 napot kirándulni az idén.)

    VálaszTörlés
  7. Jó szerencsém úgy hozta, hogy az idén március elején újra láthattam a Tagore sétányt, és képzeld, hó esett.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lehetett ott sétálni, főleg szép hóesésben!
    (Én áprilisi hóesésben Lillafüreden sétáltam anno, 1977-n.)

    VálaszTörlés
  9. Igen, nagyon jó volt, elsősorban a hölgy társasága miatt, akivel ott töltöttem egy hetet. :)

    VálaszTörlés
  10. Akkor még inkább érthető a kellemes séta, kirándulás!
    További szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés