2008. február 25., hétfő

Husvéti animációs































20 megjegyzés:

  1. Kedves Kinszi!
    Nagyon aranyosak szerintem is-:)))
    Szeretettel. Valentinus

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, én is szeretem ezeket a mozgó képeket, nagyon aranyosak tudnak lenni...

    VálaszTörlés
  3. Ettől mindjárt jó kedve lesz az embernek!

    VálaszTörlés
  4. Ez így igaz, megmosolyogtatnak...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kinszi! Én még olyan kezdő vagyok, hogy azt sem tudom mit kell nyomogatni, hova lehet bemenni, mit lehet megnézni! Azt sem tudom, hogy ide lehet-e írni, - nem tudok angolul -
    de nagyon szeretnék levelezőtársakat találni! A legkedvesebb barátnők próbál segíteni, de a távolság miatt nem nagyon értem ennek az egésznek a működését! De remélem mielőbb kitanulom ennek a levelezőnek a működését! Addig is ismeretlenül is üdvözlöllek!
    Tényleg nagyon aranyosak vidítóak a képeid, ebben a rossz időben, üditő nézegezni őket!
    De most nem tudom melyikre kell kattintani, hogy elmenjen a levelem! Mind a kettőre megpróbálok hátha sikerül!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Rozika, egyenlőre ezzel tudok segíteni, olvasd el, tedd be a Link -be, hogy mindig "kéznél" legyen. Ha valamit tudok segíteni, írj, láttam már próbálod kialakítani az oldalad.
    http://kinszi.multiply.com/links/item/1/Multis_Site_-_Mi_is_az_a_multiply_........

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyosak, vittem belőle. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. KÖSZÖNJÜK SZÉPEN MINDET, AMIT ELVITTEM

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak, szinte mind elvittük, köszönjük szépen.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Nagyon szívesen:)) Örülök, hogy itt jártatok!

    VálaszTörlés