2008. május 21., szerda

"aranyos" kis történet....

Rating:★★★★★
Category:Other
...
Az Istentisztelet vége felé a lelkész megkérdezte nyáját:
- Hányan bocsátottatok meg az ellenetek vétkezőknek?
Mindenki feltartotta a kezét, kivéve egy törékeny idős hölgyet.
- Kovács néni!? Ön elzárkózik attól, hogy megbocsásson
ellenségeinek?!
- Nekem nincs egyetlen ellenségem sem - mondta kedvesen
mosolyogva az apró hölgy.
- Asszonyom, ez igen szokatlan. megkérdezhetem,
mennyi idős is Ön?
- Kilencvennyolc múltam - felelte az ősz matróna.
- Kedves asszonyom, megkérhetem, hogy jöjjön ki ide a
gyülekezet elé, s mesélje el nekünk, miképpen lehetséges,
hogy valaki majdnem százéves, és nincs egyetlen ellensége sem!
Az aranyos néni kitotyogott a lelkész mellé, s zembefordult a
gyülekezettel, és csak ennyit mondott angyali mosollyal: -
- túléltem a rohadékokat!


7 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsa ez nem is rossz. Valahogyan nekünk is el kellene lesni ezt a módszert-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  2. na ez igazán aranyos történet:))

    VálaszTörlés
  3. Nekem még akadnak ellenségeim :)))))))))

    Hála Istennek!

    VálaszTörlés
  4. :)))))))))))))))))))))))))))) Ez nagyon jóóóóóóóóóóóóóóó!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, örülök, hogy Nektek is tetszik!
    Ha mi is megérjük azt a kort, talán mi is hasonlóan gondolkodunk....
    ki tudja?

    VálaszTörlés