2008. szeptember 14., vasárnap

Itt van az ősz...







































31 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen. Köszönöm, hogy megnézted.

    VálaszTörlés
  2. hát igen,az ősznek is meg van a maga varázsa ,a színek ,a hangulat ...
    Gyönyörű képek !

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Kedves Marcsi és Évi,
    hogy megnéztétek!
    Szerintem is szép az ősz is, csak ne essen az eső napközben, mint ma is....

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörü szinek... mivel ma érkezet meg az ösz látom ide telepedet az oldalra... köszi a születésnapi köszöntöt.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, kedves Veronika. Valóban nagyon szép az idei ősz!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű képek! Választani sem tudnék, hogy melyik a legszebb!
    Köszönöm, hogy feltetted!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen. Tényleg nagyon szép a természet, csodákat alkot!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Zsu!
    Visszatérő "vendég" vagyok nálad! Nagyon szép képek!

    VálaszTörlés
  9. Macukám drága, örülök, hogy jössz, és el is viheted, ha tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Szerencsére az ősz még messze van, de a képek valóban szépek. Köszi.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szívesen, kedves Maksz! (remélem is!)
    Képeket azért mindig lehet nézegetni, évszaktól függetlenül:))

    VálaszTörlés
  12. Hello Kinszi! Welcome Home. Isten hozott! Már hiányoztál. Remélem jól vagy? Az ABC-s feltöltésednek még nem is értem a végére, de nagyon jól szórakozom. Köszi szépen.

    VálaszTörlés
  13. Elnézést, de a képeket elfelejtettem megnézni, de mégis nagyon szépek még télen is. Köszi.

    VálaszTörlés
  14. Oké:)) Meg van bocsátva...
    Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  15. "Itt van az ősz, itt van ujra,
    S szép, mint mindig, énnekem.
    Tudja isten, hogy mi okból
    Szeretem? de szeretem."

    Már szinesednek a levelek a kertben...

    VálaszTörlés
  16. Csodás! Egy-két képet elvittem egy készülö öszi videómhoz.

    VálaszTörlés
  17. Szia Zsu:)) Szólj, ha kész van!

    VálaszTörlés
  18. Szépek az őszi képek, de én mégis a tavaszt várom
    I hope you too..

    VálaszTörlés
  19. Nekem is szép az ősz, de csak addig kedvelem, amíg szépen süt a nap is!
    A borongós, sötét estéket már nem, és a hideget sem kedvelem már!

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm!
    Nagyon rég láttalak már itt nálam!

    VálaszTörlés