2008. november 12., szerda

Karácsonyi kifestők





























10 megjegyzés:

  1. KÖSZÖNÖM !
    Elvittem egy párat ....
    Az én lapomon is van belőlük még tavalyról .....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek, elvittem néhányat! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, viszont kívánok minden jót!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, Kedves Ágota.

    VálaszTörlés
  5. Szia Bea! Nagyon szívesen Neked is, örülök, hogy tetszett:))

    VálaszTörlés
  6. Én is gyűjtöm, cserélgethetünk? Vittem egy-kettőt. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon szívesen. Megnézem én is a Te gyűjteményed!
    ..de minden vihető:))

    VálaszTörlés
  8. Üdvözlet Mindenkinek!
    Ráakadtam egy karácsonyi témájú, kedves foglalkoztató füzetre. Akit érdekel, itt megtekinthető: http://konyv-konyvek.hu/karacsonyi_kifesto
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  9. Én egy könyvesboltba jutottam a linken:) Köszönöm, megnéztem.

    VálaszTörlés