2008. november 26., szerda

Karácsonyig elkészül...

Rating:★★★★★
Category:Other


Angyalka
Az ötlet leírása:
A mintát elhelyezzük egy fólia alá. Fekete kontúrral körbe kontúrozzuk
majd miután megszáradt feltöltjük a színekkel.
Szükséges kellékek:
1 db - Marabu - Matricafesték kontúr fekete 80ml
1 db - Marabu - Matricafesték fehér 80ml
1 db - Marabu - Matricafesték arany 80ml
1 db - Marabu - Matricafesték ezüstglitteres 80ml
(Az ötlet alkotója: Apró Fortélyok Bt. dolgozói - Pécs)


Angyalkák
Az ötlet leírása:
Az angyalkák teste dombormintás papírból készült. Egy körcikket
ragasztottam össze a törzsnek, két kisebb alkotja a karokat. A
szárnyak kartonra feldolgozott arany színű krepp-papírból vannak.
A fej apró fagolyó, melyre a krepp-papírból ragasztottam "hajat",
arany színű szálból glóriát.
( Horváth Judit - Pécs)


Gyertyatartódísz


Vettem egy sima réz gyertyatartót, és drótok segítségével illesztettem
rá virágokat, fenyőágacskákat, művirágokat.
(Orsi Aggtelek)


Adventi naptár


Az ötlet leírása:
Fenyőfa rétegelt lemezből kivágva, zöldre festve, arany csillagokkal
és műhóval díszítve. Ragasztópisztollyal ráragasztva kis kézzel festett
gyufásdobozok, amikbe az apróságokat lehet rakni.
(Carminna)


Karácsonyfadísz:
Gyöngyös gömb (Anthropoligie) 
kellék: 
hungarocell gömb, és gyöngyök



Egy másik ötlet leírása:
Hungarocell gömb fehér akrillal lefestve, arany kontúrral mintázva.
( Carminna)


Mécsestartók
Az ötlet leírása:

A mécsestartók készítéséhez tetszés szerinti színeket használhatunk,
Készülhetnek akár egyetlen színből is, de keverhetünk különböző
árnyalatokat, vagy különböző, egymással harmonizáló színekkel is
variálhatunk. (Ez utóbbi esetben pl. remek "cirmos" mintákat
lehet varázsolni.)

Első lépésben olyan hosszú "kígyót" kell sodorni, ami háromszor-
négyszer körüléri a mécsestartót, hogy az aljától a pereméig befedjük
(Kb. 35-40 centiméter, de lehet kevesebb vagy több is, ez a "kígyó"
vastagságától függ.)

Ha az alap már megvan, tetszés szerinti díszeket illeszthetünk rá.

(Az itt látható mécsestartók levél- és virágmintái azonos módszerrel
készültek. Apró gyurmadarabkákból ovális formát gyúrtam, ellapítottam,
késsel óvatosan erezetet rajzoltam bele, majd rányomtam az alapra.
A virágminta 8 ilyen levélkéből készült, a közepébe még egy kis
golyócskát tettem.)

Ha azt szeretnénk, hogy az elkészült darabból ne pottyanjon ki alul
a mécses, akkor a tartó alsó részére 3-4 befelé álló "fülecskét" is
ragasszunk!

Végül az elkészült mécsestartót a gyurma csomagolásán található
leírás szerint süssük, vagy főzzük ki.
Szükséges kellékek:
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g

Gyertyatartók

A gyertyatartók hasonlóan készültek.
Szükséges kellékek:
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50g
1 db - Süthető gyurma 50
Horváth Judit - Pécs

3 megjegyzés: