2009. március 29., vasárnap

Kilenc mód az emberek megváltoztatására...

Rating:★★★★★
Category:Other
Kilenc mód az emberek megváltoztatására, sértődés vagy harag felkeltése nélkül

1. Kezdd dicsérettel és becsületes elismeréssel.
2. Közvetve hívd fel mások figyelmét hibáikra.
3. Beszélj előbb saját hibáidról, mielőtt a másikat bírálod.
4. Inkább kérdéseket tégy fel, mint közvetlen parancsokat adj.
5. Engedd, hogy a másik megmentse a látszatot és ne kelljen restelkednie.
6. Dicsérd a legkisebb fejlődést is és dicsérj minden fejlődést. Légy szívélyes az elismerésben és a dicséretben bőkezű.
7. Tedd lehetővé, hogy a másiknak jó híre legyen - és eszerint cselekedjék.
8. Bátorítsd a másikat. Tűntesd fel könnyen helyrehozhatónak azt a hibát, amelyet meg akarsz javítani. Hitesd el vele, hogy olyasmit kérsz tőle, amit könnyen megtehet.
9. Mindig úgy cselekedj, hogy a másik szívesen megtegye azt, aminek a megtételére rá akarod bírni.
(Dale Carnegie - Sikerkalauz)

13 megjegyzés:

  1. Szia Kinszi !
    Van benne igazság is bőven !

    VálaszTörlés
  2. Hááát ... mióta próbálok valami hasonlót cselekedni. Nem megy.

    VálaszTörlés
  3. Szia Csurika, köszi!
    Nezsu, esély mindig van a sikerhez:))
    (olyan mint a lutri, vagy bejön, vagy nem...)
    :))))))

    VálaszTörlés
  4. Akárcsak az Aranyszabály! Nagyon szép lett az oldalad.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az Aranyszabály jutott eszembe !
    Bölcs gondolatok :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon igaz, csak nekem még nem sikerült betartanom. :)))

    VálaszTörlés
  7. Ezeket a tanácsokat céltudatosan tanulni is lehet.
    Én egy vezetőképző tanfolyamon tanultam úgy, hogy utána minden mozdulatunkat és megnyilvánulásainkat így figyelték.
    Majd mikor én vizsgáztattam valakit - közben engem is vizsgáltak ebből.
    S ez nem egyszer történt, hanem hónapokon keresztül.
    Egy idő után természetes lesz az emberben ez a kézsség.
    Ha ezeket megfogadjuk - sokkal többet érünk el az embereknél minden "bántás" nélkül.
    Ha embereket szeretnénk nevelni - csak így lehet :-)

    VálaszTörlés
  8. Ebben valóban sok igazság van, csak talán az a baj, hogy nem mindenki
    tudja megérteni a valóságot. Köszi

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, hogy elolvastátok!
    Kedves Ági nagyon szépen köszönöm Neked a bíztatást,
    azt mondják, "gyakorlat teszi a mestert", hát szerintem nekünk is
    alkalmazni kell -(ene) a gyakorlatban:))

    VálaszTörlés
  10. :-)
    IMÁDKOZOM érte, hogy Isten segítsen nekem is.
    Ez egy harc,lemondani magamról - s a másikat lehet előbbre helyezni !
    Megéri :-) - felemelni és bátorítani a másik embert !
    Ez az én egyik szolgálatom :-)
    igyekszem.....

    VálaszTörlés
  11. Szerintem nagyon jól teszed a dolgod, az még így a neten keresztül is megmutatkozik! Sugárzik Belőled a szeretet... a többi meg vele jár!
    Köszönöm, hogy én is a barátod lehetek!
    Isten segítse minden utadat, célodat! Szeretettel ölellek, puszillak!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm :-)
    Ez az ének egyik kedvencem : anyagok vagyunk, amit Isten formál, ha engedjük......
    URAM AZ ÉLTEM,KEZEDBE TETTEM...

    VálaszTörlés
  13. Én is köszönöm a szép videót!
    Megnéztem többet is, mind nagyon szépek a dícséretek!

    VálaszTörlés