2010. július 2., péntek

Víz animált képeim /2010



















19 megjegyzés:

  1. Szépek Kinszi...már megint.
    :-)))

    VálaszTörlés
  2. Szépek! A könyvesek nagyon tetszenek!:))Pusszancs!

    VálaszTörlés
  3. Könyvesek..........kezdek fáradni!:))Jav: képeslapos!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztokk! Köszönöm szépen Mindnyájatoknak!

    VálaszTörlés
  5. Zsu, mindkettő jó, mert a zöld az könyves:)) a Valikától tanultam!
    Az elsők "képeslap készítése" leírásban találtam a neten!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett ez a kép!Nem is mutattad meg,mikor nálad voltam.

    VálaszTörlés
  7. Ez volt amelyiknél lefagyott a program, és újra meg kellet csinálni?Nagyon jó lett ez is.

    VálaszTörlés
  8. Ezt láttam,amikor készítetted.Jó lett rajta az eső!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon termékeny voltál ebben a hónapban is!Bárcsak nekem is lenne ichletem!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Valika! Ez az ihlet csak úgy jött, láttam egy szép képet:)
    Na de én nem sajnállak, hogy nincs ötleted, hisz rengeteg szebbnél - szebb képet készítesz!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyes vagy, én is a Valikától tanultam mindent.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen kedves Joli, hogy megnézted a képeim:))
    A Valika nagyon profi a szerkesztésben!

    VálaszTörlés