2012. február 7., kedd

Miskolci Nemzeti Színház - Újévi koncert

A testvéremnél voltunk és sikerült eljutnunk az Újévi Gálára! Fantasztikus volt, gyönyörűen diszítve a szinpad, csodálatos liliomokkal. Az újévi koncerten népszerű nyitányok, keringők, operett és musical slágerek hangzottak el a Miskolci Szimfonikus Zenekar és vendégművészei előadásában. Idén Dolhai Attila és Bordás Barbara énekeltek a koncerten, a zenekart pedig Kovács László vezénylelt
(A képek a minap.hu oldalán találhatók)














4 megjegyzés:

  1. Zsuzsa, hogy te hová el nem jutsz?:))) Én helyben vagyok, de nem mentem el, mert minden zenét szeretek, három műfaj kivételével: musical, operett, magyar (cigányzenének nevezett) műdal.

    VálaszTörlés
  2. Eltudom képzelni,milyen jól érezted megad, gyönyörű lehetett még a látvány is!!

    VálaszTörlés
  3. Miki, ezt nem lehetett kihagyni! Én itthon is mindig nézem a TV-n az Újévi Koncertet, élő előadáson még nem voltam.
    A Sógorom elhozta a jegyeket, mert a Testvérem, akivel utaztam, már itthon megszervezte, hogy megyünk a koncertre.
    Kb. 15 - 20 éve voltam először a Színházban, a Mágnás Miskát játszották. Azóta gyönyörűen felújították, nekem még a Budapesti Operett Színháznál is jobban tetszik! De voltam a "Kis szinpadon", most nem tudom a nevét, (egy másik utcában) ahol a Hat hét, hat táncot láttuk, ami szintén fantasztikus előadás volt!
    Márciusban, ha minden igaz megint ott leszünk, mert ott játsszák a Nyomorultakat két kedvenc Színésszel. De persze elsősorban a Testvérünk a fontosabb, aki nagyon vár bennünket már most!

    VálaszTörlés
  4. Jutka, nagyon, nagyon klassz volt! Szerintem a szép, kellemes "díszlet" is fokozta az élményt! A végén csodálatos tüzijáték is volt!
    (Nagyon jó helyen ültünk, a második sorban!)

    VálaszTörlés